moah

Alla inlägg under januari 2012

Av Moa Hjertén - 31 januari 2012 20:31

Är hemma nu. Har duschat och lite så. Men nu sitter jag och kollar på ''Top model sverige''. Nu kommer bilder från Lisa. <3 Varse!


         

  Bilderna är både tagna av mig och Lisa. <3

                                 

                                                                   

Av Moa Hjertén - 31 januari 2012 16:03

Nu är jag hos Lisa. Vi ska gå och köpa choklad och ha när vi pluggar! :) Seees!

Av Moa Hjertén - 31 januari 2012 07:32

Nu går jag snart till skolan. Tror jag ska vara med Lisa idag. <3 Vi får se om hon kunde. Då blir det nog många bilder. :) Ha en bra tisdag! <3

Tv

Av Moa Hjertén - 30 januari 2012 20:58

Nu: mammor och minimodeller!!!!!!! :D Yeeeeey!

Av Moa Hjertén - 30 januari 2012 17:53

Känner mig som en nörd...undrar varför???? Haha, kan bero på glasögonen. Thihi! Camar med Debbe! Sköj! Just nu har jag jätte ontt i huvet. :( Usch.....känns som hela huvet ska sprängas! :((( Det är därför jag har glasögonen. För att jag får så ont i huvet annars... ;)  



Debbe och jag är iaf nördar tillsammans.

   



                                                                        

Av Moa Hjertén - 30 januari 2012 15:51

Är hemma nu. Har käkat lite och så. Funderar på att göra lite läxor och så vill jag cama med Debbe men hon är inte inne! :( Läxor är verkligen inte kul! Uuuuuuw! ^^ Tänkte lägga upp en video på Lizzie. Bara för att hon är så söt! Eller vad tycker ni? Ska jag göra en videoblogg eller nåt? Kommentera så kanske du kan få det du vill! :) Puss o kram!


The outfit:

 


                                                                                                      

Av Moa Hjertén - 30 januari 2012 13:10

Sitter i skolan nu! Ska snart ha SO. Saknar dig debbe

Av Moa Hjertén - 30 januari 2012 07:00

God morgon! Idag var det mondag igen då! Skola. Usch, så jobbigt att vakna så tidigt. Inte min grej. -.- Men här får ni en bild på mig idag iaf! Puss!



 Inte världens finsate bild,men men.....

                                                                                                   

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 13 år. Jag har en blogg för att skriva om mina intressen, vad jag gör, foton m.m. Hoppas ni gillar den och skriv gärna en kommentar eller fråga!^^ Kram/Moa

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards