moah

Alla inlägg under januari 2012

Av Moa Hjertén - 23 januari 2012 17:26

Jaaaaao! Nu har jag gjort en ny header blev jätte nöjd. Debbe hjälpte mig med lite tips också. Hoppas ni gillar den och skriv gärna vad ni tycker i en kommentar! Puss! :*



 




                                                                                            

Av Moa Hjertén - 23 januari 2012 16:30

Ja, kom hem för väldigt länge sen. :) Tänkte sätta på datorn så jag kan lägga in lite bilder. Men först: LÄXOR! :( Väldigt trist men måste göras...... Puss så länge! :*

Av Moa Hjertén - 23 januari 2012 10:04

Nu är jag i skolan. Vi har 50 minuters rast. Gööööött! :D Jag får damp på bloggplatsen, det går ju inte att ladda upp nån bild eller nåt! :( Jag vill ju ladda upp bilder på kompisar och sånt i skolan juuuu! Puss! :*



Bilder i efterhand:

   




                                                                                                   

Av Moa Hjertén - 23 januari 2012 07:11

Godmorgon på er allihopa! Snart bär det iväg till. Längtar till kompisarna så det ska bli kul! Men det jag inte fattar med bloggplatsen är att man inte kan ladda upp någon bild på iphonen, men Debbe kan säkert hjälpa mig sen. För man vill ju ladda upp bilder när man bloggar från mobben. Det kan man iaf på devote.... Jag har inget mer att säga nu men ha det så bra i skolan, så ses vi snart! ;)

Av Moa Hjertén - 22 januari 2012 22:23

Japp, kom på hur man bloggade men det finns fortfarande ingen app. Men men. Just nu ligger jag och kollar fb och lite sånt. Men sov så sött så ses vi imorrn. 8) puss!

Av Moa Hjertén - 22 januari 2012 21:22

Sha sha Moas blogg! Bloggar från Moas fräna iphone yeah! Hennes blogg äger, eller hur?! ;o Godnatt! <3

Av Moa Hjertén - 22 januari 2012 21:05

Vill ju stanna kvar på bloggplatsen men det går ju inte! Hjälp mig då bajsunge ( Debbe). Det går verkligen inte. Finns ingen app för det! :( Du får hjälpa mig imorrn! <3 ^^En bild från idag! Kommer här! ;) Puss!


 

Ny!

Av Moa Hjertén - 22 januari 2012 18:57

Nu har jag gjort en ny blogg på devote. Kanske fortsätter på bloggplatsen.... vi får se. ;) 



Den hittar ni HÄR!

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 13 år. Jag har en blogg för att skriva om mina intressen, vad jag gör, foton m.m. Hoppas ni gillar den och skriv gärna en kommentar eller fråga!^^ Kram/Moa

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards