moah

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Första dagen i skolan

Av Moa Hjertén - 27 februari 2012 10:00

Känns lite konstigt att komma tillbaka till skolan, men det är alltid lika kul att träffa kompisarna igen. Har skit mycket läxor den här veckan. Usch. Två prov. NO och engelska. Asså aaaaaaaaaaaaaaa, jag kommer dö. :( Skulle vilja vara med någon idag men jag har en del att göra. Men jaaaaaaaaaaaaaaao, har lång rast nu. 50 minuter! Så gött! :D Men ses hemma då!


Dagens:

 

  Lite för glad för att gå i skolan va???

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Hjertén - 27 februari 2012 20:26

Kolla min nya blogg: moah.devote.se

Av Moa Hjertén - 26 februari 2012 18:48

Jag har inte berättat att jag ska till New York på Påsklovet. :) Men det ska jag iallafall. Längtar ihjäl mig dit! Vi ska ju träffa våran syster Linn som just nu bor där. Så hon ska väl visa lite de ställen hon tycker är sevärdiga! Oooooooooooooooh! ...

Av Moa Hjertén - 26 februari 2012 14:21

Idag är det en riktigt tråk söndag. Dagen börjar med plugg och slutar säkert med ångest för att man inte hunnit allt det man ska. Nejmen det känns bara så tråkigt att slösa bort den sista lov dagen på att plugga. Det har man väl så det räcker eller? ...

Av Moa Hjertén - 25 februari 2012 20:00


Hej hej igen! Ska kolla på något mysigt program. Vet inte riktigt vilket. Har ni några förslag? Det är ju trots allt lördagskväll. :) Imorgon ska jag antingen hjälpa systern Ida att flytta, eller så ska jag plugga hela dagen. Har inte riktigt bestämt...

Av Moa Hjertén - 25 februari 2012 17:59

Förlåt för dålig uppdatering. Men började dagen med att träffa moffa. :) Sen åkte vi till ''The simhall''. Jätte skönt. Simtränade dock inte jätte mycket men man måste väl få njuta lite av lovet. :) Nyss fikade vi på små macarons som vi köpte med oss...

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 13 år. Jag har en blogg för att skriva om mina intressen, vad jag gör, foton m.m. Hoppas ni gillar den och skriv gärna en kommentar eller fråga!^^ Kram/Moa

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards