moah

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Moa Hjertén - 18 februari 2012 14:51

Hej. Sitter hos fammo o faffa. Var ju och shoppade lite idag. Men jag kan ju inte ladda upp bilder på dåliga bloggplatsen. Men jag har gjort ett inlägg på: moix.devote.se. Så kolla där om ni vill se vad jag köpte. :) Ikväll ska jag och Saga på resturang med mormor. Mysigt värre. Så kan tyvärr inte blogga från datorn på ett tag. Så jag bloggar från devote så länge. Även om det inte är någon fin fin design då, men men. Tror att jag bloggar där istället helt och hållet. Ska bara fixa en fin design. :) Men ha det bra. Kram! <33

. P. S . Det vart lite fel ordning på bilderna, men orkar inte ändra på det. <3
Av Moa Hjertén - 18 februari 2012 09:07

Hej svejs! Idag bär det av till stan och shoppa! Wow :D Sen tror jag vi ska gå på resturang med mormor. Kul.

Jo, igår hade jag en hemlighet. Det var att jag färgade håret igår. Okej. Ni behöver inte vara rädda. Det är inte så att jag färgade från blont till brunt, utan jag slingade bara håret lite! ;) Hoppas ni tycker det vart fint, för jag blev nöjd iaf! :)  Kramis! :*


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 13 år. Jag har en blogg för att skriva om mina intressen, vad jag gör, foton m.m. Hoppas ni gillar den och skriv gärna en kommentar eller fråga!^^ Kram/Moa

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards