moah

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Moa Hjertén - 12 februari 2012 21:08

Jao, nu har jag hållt på med den jätte länge. Hoppas ni tycker om den i alla fall. <3



 

Av Moa Hjertén - 12 februari 2012 20:13

Sitter och nördar lite sms med Debbe. Haha^^ DU ÄR EN NOOBI DEBBE! Jah, ville bara säga hennes hemlighet! ;) Men nu kommer lite bilder! Puss! :*


Efter konserten :)


   


Passade på att ta lite kort på mina syrror! Thihi! Jao, endel kompisar frågar ju: Hur många syskon har du egentligen? Jo svaret på den frågan är:4

Men jag har bara tagit kort på 2 av dem just nu! ;)

Haha! Här är bilderna iaf! :P


 

  Jo,det är ju jag. Det hoppas jag att ni såg. Men snyggingen till höger är Nora

Söta Ida  

Av Moa Hjertén - 12 februari 2012 15:32

Jao, höll på med de där ''omtalande'' tipsen. Thihi! :) Men jag blev nästan klar men nu har jag inte tillgång till en dator så jag lägger upp den när jag kommer hem! ;) <3

Av Moa Hjertén - 12 februari 2012 13:15

Tänkte bara bjuda på 2 bilder jag tog idag. Ska sms:a med Debbe nu! Skojsigt! ;)



 

Haha,kolla mina ögon. Läskiga ^^ 

 


Av Moa Hjertén - 12 februari 2012 10:35

God morgon på er, eller vad man nu kan säga. Tänkte gå ut och ta kort för det har kommit jätte mycket snö här. Idag ska jag också spela på en konsert vid 4 tiden, så det kanske inte blir så mycket uppdatering! ;) Men jao, just det. Ska nog åka och gymma idag. Hoppas det i alla fall. Mamma lovade..... Hihi :) Något mer ska jag nog inte göra. Lovade ju att jag skulle göra ett tips, bryter inte mina löften, så ska försöka göra det också. Men nu ska jag fixa iordning mig lite. Ha en nice söndag! Kram ❤

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 13 år. Jag har en blogg för att skriva om mina intressen, vad jag gör, foton m.m. Hoppas ni gillar den och skriv gärna en kommentar eller fråga!^^ Kram/Moa

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards