moah

Alla inlägg den 15 februari 2012

Mmh

Av Moa Hjertén - 15 februari 2012 20:24

Jag sitter och kikar lite på tv. Aldrig något bra på onsdagar. Suck -.- Vad ska man hitta på? Har läst lite"Elsa" men orkar inte läsa mer. Kanske ska jag göra lite te? Aah, tror nog det. Ha det så bra. Ses imorrn! <33

Av Moa Hjertén - 15 februari 2012 14:33

Hey, whats up? Nerå. Bara undrar! ;) ^^ ♥ Men idag slutade man tidigt i alla fall. Gött är förnamnet. Hahah :P Är lite trött på snön bara. Vet, det är jätte mysigt, men det känns bara som att det är lite försent. Vill liksom ha vår snart så man kan använda converse och sånt sommrigt. Längtar dit. Tänk dig att slippa vantarna och den stora pluffsiga jackan. Det tycker jag är som en befrielse från livet. Haha, ne, inte direkt. Men tror att ni fattar. Nu ska jag nog ta tag i pluggandet, för man måste ju käpa eftersom att det är lov nästa vecka (för att våran skola är lite efterblivna.) Men ni får både kramar och pussar från mig, så kanske vi syns ikväll? :P Seeeeeeee ya! <3



 

(orkar inte förminska bilden. <3 )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 13 år. Jag har en blogg för att skriva om mina intressen, vad jag gör, foton m.m. Hoppas ni gillar den och skriv gärna en kommentar eller fråga!^^ Kram/Moa

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards