moah

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Moa Hjertén - 19 februari 2012 18:15

Rubriken säger allt. Blev så sugen när Debbe hade gjort muffins. Så blev det bara att jag gjorde det!   Just nu har jag inget att säga eller så. Ses väl antingen senare eller imorgon? Eller vad tycker ni?  Kram!  


  

   

Bild på mig:

(orka förminska! :( )


Kissen ligger i min säng och myser. Alltid lika gosigt! <3

   

Av Moa Hjertén - 19 februari 2012 14:50

Jag hade precis blivit färdig och skulle ta på mig jackan och sånt för en fotorunda. Och så bara började det vräka ner snö/hagel. Usch. Bort med snön, in med sommarn! Haha ^^ Men nu verkar det lugna ner sig iaf. Tänkte ju ta på min outfit och så. Men här kommer bilder från gårdagens köp! :D Bye! <33


 

 

 Det kanske är lite kallt och bada nu. Men har letat efter en USA bekini i flera år! ^^ Bästa köpet!



  

Av Moa Hjertén - 19 februari 2012 11:20

Go morron på er! :) När jag vaknade idag, så tänkte jag: o nej, det är skola imorgon. Men jag har ju ett helt lov framför mig! Så himla skönt! Sova till tolv varje dag. Haha, kanske inte riktigt. Jag är ingen sjusovare direkt. Förut tyckte jag att jag var duktig som kunde sova till 10 åtminstone. Hihi, men visst, jag har sovit till halv ett och så. Går väl i släkten. x) Tex. pappa, han kan vakna vid 6 tiden nån gång på lovet. Haha. Okej, det här vart ett lite knäppt inlägg då. Men men, det jag ville säga var att jag lagt upp bilder på moix.devote.se! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 13 år. Jag har en blogg för att skriva om mina intressen, vad jag gör, foton m.m. Hoppas ni gillar den och skriv gärna en kommentar eller fråga!^^ Kram/Moa

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards