moah

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Moa Hjertén - 20 februari 2012 20:52

Blir ett snabbt inlägg (för mammor och minimodeller). Förlåt för dålig uppdatering idag. Pga promenad, fota med Saga och va med Debbe. Hon ska sova över här! Skit kul! ^^ Här kommer lite foton från idag. Mer imorgon!


       

Av Moa Hjertén - 20 februari 2012 11:09

Nu har lovet börjat. :) Känns skönt att slippa tänka på allt sånt nu. Fast jag kanske borde göra det lite. Det känns ju inte så kul att behöva sitta med läxor på lovet. Usch. Men morgonen började bra iaf. Systern Nora kom hem med wienerbröd till frukost. Tack söto! Snart kommer jag rulla fram, jag lovar. Haha ^^ Jag är ganska förkyld idag.Känner mig som den där reklamen:


-Atshu, oh gud förlåt!

-Det gör inget. Jag är också förkyld.

-Men det hörs ju inte.

-Amen du skulle hört mig imorse, sen hitta jag den där pysch pysch.


Haha. Okej, lite svårt att förklara men jag tror ni fattar. Den där reklamen med nässpray. ^^ Men idag blir väl inte mycket gjort antar jag. Bodil skulle nog komma och mysa och ta kort med oss! DU ÄR BÄST BODIL! Ha en bra måndag!  Kram! <33

   

 

   










Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 13 år. Jag har en blogg för att skriva om mina intressen, vad jag gör, foton m.m. Hoppas ni gillar den och skriv gärna en kommentar eller fråga!^^ Kram/Moa

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards