moah

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Moa Hjertén - 13 februari 2012 19:40

Blir ett snabbt inlägg nu med bilder. Imorgon är det ju alla hjärtans dag! Det hoppas jag att det inte är nån som missat. Mamma bokade in utvecklingssamtal då. KUL! NOT.... Men jao. Får väl sitta helt ensam eftersom jag inte har någon kille. (snyft) -.- Det blir uppdatering då! PROMISE! Imorgon ska alla på hela skolan ha på sig nåt röt. Det skas ta kort på! Men just nu ska jag kolla på mammor och mini. Men det blir bara några bilder (av de många vi tog) så dom andra bilr imorgon. Kram!


                 

   

 


   

(bilderna är tagna med Debbes kamera,men tagna av mig! ;) )  

Mer hittar du på debbies.bloggplatsen.se! ;)

Av Moa Hjertén - 13 februari 2012 17:05

Sitter med Debbe i mitt rum. Vi ska ta kort nu, så bäst att jag sticker! Bjuder på några bilder från bla skolan! Hej svejs! :)


     

Av Moa Hjertén - 13 februari 2012 10:04

Är i skolan nu. Sitter i soffan och nördar lite med kompisarna. Myys! :* Hade nyss swedich. Haha :) Men jag vill ta och käka nått nu. Jag tror inte det blir så mycket uppdatering idag. Ska plugga med min pluggis hela eftermiddagen men jao, nåt inlägg blir det nog. ;) Kram! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 13 år. Jag har en blogg för att skriva om mina intressen, vad jag gör, foton m.m. Hoppas ni gillar den och skriv gärna en kommentar eller fråga!^^ Kram/Moa

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards